Klachtenregeling
Bij Fijnste Plek vinden we het belangrijk dat de zorg en begeleiding van bewoners en werkenden (dagbesteding) goed verloopt. Daar zetten we ons volledig voor in.
Gaat er toch iets mis? Bewoners, hun familie of vertegenwoordigers kunnen een klacht indienen bij Fijnste Plek. Klachten helpen ons om de zorg die Fijnste Plek biedt nog verder te verbeteren. Dus we horen ze graag. U kunt een klacht bij Fijnste Plek melden op een van deze manieren:
Mondeling
De beste en effectiefste manier om een klacht te melden, is deze te bespreken met de betrokken medewerker en/of leidinggevende. Een klacht mondeling melden kan ook bij de directie of het bestuur.
Schriftelijk
U kunt een klacht ook melden via het klachtenformulier van Fijnste Plek. Het klachtenformulier kunt u hier downloaden. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van de klacht neemt het bestuur contact met u op. Een klacht wordt in principe binnen zes weken opgelost. U krijgt vanzelfsprekend bericht over het resultaat.
Klachtenportaal zorg
Is een klacht niet naar tevredenheid afgehandeld, of wilt u een klacht niet bespreekbaar maken met Fijnste Plek? Neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg. Ook wanneer u alleen advies wilt kunt u bij hen terecht. Kijk op www.klachtenportaalzorg.nl voor informatie over de werkwijze en de bereikbaarheid.
Wilt u meer weten over het klachtenreglement van Fijnste Plek? Lees hier de Klachtenregeling Fijnste Plek.